نمایش 1–12 از 30 نتیجه

نمایش همه

گلدان تبلیغاتی شیک

گلدان‌های تبلیغاتی یک نوع از محصولات تبلیغاتی هستند که در صنعت تبلیغ به کار می‌روند. در واقع یک گلدان تبلیغاتی مانند یک سفیر با حضور در محل‌های مختلف، برند شما را تبلیغ می‌کند و افرادی که این گلدان را دریافت می‌کنند با مشاهده آن همواره به یاد برند شما خواهند بود. به طور کلی این گلدان‌ها فواید و خصوصیاتی دارند که سبب شده بسیاری از نام‌های تجاری، برای تبلیغ برند خود به سراغ خرید گلدان تبلیغاتی بروند. اکنون شما را با ویژگی‌های منحصر به فرد این گلدان‌ها آشنا می‌کنیم:

گلدان تبلیغاتی چه خصوصیات و فوایدی دارد؟

اولین ویژگی یک گلدان تبلیغاتی، قابلیت معرفی برند است. در واقع این گلدان باید به گونه‌ای، برند شما را دربرداشته باشد. یعنی نام برند یا لوگوی شما روی گلدان درج شده باشد.

ویژگی دوم، هزینه مقرون به صرفه سفارش گلدان تبلیغاتی می‌باشد. امروزه هزینه تبلیغات بسیار بالا رفته است. در این حال توزیع گلدان‌های تبلیغاتی یکی از راه‌های مقرون به صرفه تبلیغ محسوب می‌شود.

ویژگی سوم ماندگاری این گلدان‌‌ها نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی است.
هدایای تبلیغاتی طیف گسترده‌ای دارند. وسایلی مانند سررسید، تقویم، خودکار و … هر کدام از این هدایای تبلیغاتی با گذشت مدت زمانی معین، بلااستفاده می‌شوند. اما در این میان گل و گیاه می‌تواند با ماندگاری بالا و ایجاد حس لذت‌بخش به مدت طولانی‌تری نمایانگر برند شما باشد.
ویژگی چهارم این گلدان‌ها، نظم بخشی به محیط است. شما می‌توانید برای شرکت یا محیط کار خود مجموعه‌ای از گلدان‌های متحدالشکل را سفارش دهید. حتی می‌توانید از گلدان رومیزی تبلیغاتی برای تزیین محیط خود استفاده کنید. گیاهان محیط کار می‌توانند متناسب با آب و هوای محیط مورد نظر شما انتخاب شوند.

این گلدان‌های تبلیغاتی چند تاثیر مهم در فضا می‌گذارند:

اول اینکه با مشاهده نظم در فضا، انسجام و تشخص فضا در ذهن مخاطب افزایش می‌یابد.

دومین مورد، افزایش سطح اکسیژن محیط است. اکسیژن بیشتر، روی عملکرد مغز کارکنان تاثیر مثبت می‌گذارد. در نتیجه به افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

چاپ روی گلدان

چاپ روی گلدان‌های تبلیغاتی یک راه جذاب و کارآمد برای تبلیغ کسب و کار شما است. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا برند و لوگوی شرکت خود را به صورت قابل توجهی در محیط‌های مختلف معرفی کنید. 🌸

چاپ روی گلدان‌های تبلیغاتی می‌تواند به شما امکان بدهد تا پیامی منحصر به فرد را به مخاطبانتان منتقل کنید. می‌توانید از شعارها، شکلک‌ها، لوگوها و تصاویر متنوع استفاده کنید تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنید. 👀

مزیت استفاده از چاپ روی گلدان‌های تبلیغاتی این است که آن‌ها قابلیت قرار گرفتن در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، دفاتر و حتی خانه‌ها را دارند. به علاوه، این گلدان‌ها می‌توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مشتریانتان مورد استفاده قرار گیرند. 🎁

از نظر فنی، چاپ روی گلدان‌های تبلیغاتی می‌تواند به صورت سیلک اسکرین، UV یا استیکر انجام شود. بسته به نوع چاپ و طراحی مورد نظرتان، می‌توانید از چاپ‌های یک رنگ تا چاپ‌های چندرنگ استفاده کنید. 🎨🖨️ با توجه به محدودیت‌های دانش موجود در زمان برنامه‌ی نویسی من، برای اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند چاپ و هزینه‌های مربوطه، من به شما توصیه می‌کنم با یک چاپخانه یا شرکت تخصصی تبلیغاتی تماس بگیرید. 📞🏢

قیمت گلدان‌های تبلیغاتی

قیمت گلدان تبلیغاتی به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از این عوامل شامل موارد زیر هستند:

جنس و مواد ساخت: گلدان‌های تبلیغاتی ممکن است از مواد مختلفی مثل پلاستیک، فلز، سرامیک یا چوب ساخته شوند. جنس و کیفیت مواد ساخت اثر مستقیمی در قیمت دارد.

اندازه و طراحی: گلدان‌ها در اندازه‌ها و طراحی‌های متنوعی آمده و می‌توانند از نظر طراحی و اندازه به یکدیگر متفاوت باشند. گلدان‌های بزرگتر و با طراحی خاص ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

نوع تبلیغات و چاپ: اگر گلدان با تصویر یا نوشته‌های تبلیغاتی خاصی چاپ شود، نحوه چاپ، تعداد رنگ‌ها، و کیفیت چاپ نیز بر قیمت تأثیر خواهد گذاشت.

تعداد سفارشات: مقدار سفارشات نیز می‌تواند نقشی در تعیین قیمت گلدان‌های تبلیغاتی ایفا کند. سفارشات بیشتر معمولاً باعث تخفیف در قیمت می‌شوند.

قابلیت‌های اضافی: برخی گلدان‌ها امکانات اضافی مثل روشنایی LED یا سیستم‌های هوشمندی را دارند که می‌توانند به قیمت آنها افزوده شوند.

گلدان رومیزی تبلیغاتی

گلدان رومیزی تبلیغاتی به عنوان یک نمونه از هدایای تبلیغاتی، به دلیل زیبایی و کاربرد خود، از محبوبیت بسیار برخوردار است. این گلدان‌ها از مواد متنوعی نظیر سرامیک، شیشه، فلز و چوب ساخته می‌شوند و به اندازه‌ها و طرح‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند.

گلدان‌های رومیزی تبلیغاتی عمدتاً با استفاده از گیاهان آپارتمانی تزئین می‌شوند. این گیاهان به دلیل مدیریت آسان و جذابیت خود، گزینه ایده‌آلی برای این نوع هدایا محسوب می‌شوند. به عنوان مثال، سانسوریا، پتوس، یوکا، ارکیده، کاکتوس و ساکونت‌ها از جمله گیاهان آپارتمانی هستند که معمولاً در گلدان‌های رومیزی تبلیغاتی استفاده می‌شوند.

گلدان تبلیغاتی سرامیکی

گلدان تبلیغاتی سرامیکی یک ابزار محبوب در صنعت تبلیغات است. این گلدان‌ها اغلب به عنوان هدایای تبلیغاتی توسط شرکت‌ها استفاده می‌شوند تا نام و لوگوی شرکت را به دست مشتریان و مخاطبانشان برسانند. یک گلدان سرامیکی تبلیغاتی هماهنگی بین زیبایی و کاربردی بودن را برقرار می‌کند. طراحی زیبا و شیک آن در هر محلی می‌تواند جلب توجه مخاطبان را به خود جلب کند. در عین حال ، استفاده از سرامیک به گلدان استحکام و مقاومت لازم را می‌بخشد.

این گلدان‌ها می‌توانند در منازل، دفاتر، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مکان‌ها به عنوان تزئینی زیبا و مورد علاقه قرار بگیرند. علاوه بر زیبایی، گلدان‌های تبلیغاتی سرامیکی مزایای دیگری نیز دارند. آنها قابلیت شخصی‌سازی با لوگو و نام شرکت را دارند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با استفاده از گلدان‌های تبلیغاتی خود، برند خود را به طور مداوم در نزدیکی مشتریان حضور داشته باشند.

در نهایت، استفاده از گلدان‌های سرامیکی تبلیغاتی، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا به یک روش خلاقانه و منحصر به فرد، برند خود را به دست مخاطبان برسانند. به کمک این ابزار جذاب، یک تبلیغات خلاقانه و جدیدترین پیام‌های تبلیغاتی را به مخاطبین تحویل دهند. 😉 البته در نهایت باید به هدف بازاریابی و استراتژی کسب‌وکارتون توجه داشته باشید و مورد استفاده قرار بگیرد.

کافه گلدون به منظور تحقق اهداف بالا، چاپ و سفارش انواع گلدان تبلیغاتی را به انجام می‌رساند. برای داشتن یک تبلیغ ماندگار و تاثیرگذار، خرید گلدان‌های تبلیغاتی لوکس کافه گلدون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با کافه گلدون همیشه خاص باشید

دانلود کاتالوگ محصولات