نمایش 1–12 از 23 نتیجه

نمایش همه

گیاهان آپارتمانی گلدار

گیاهان گلدار متعلق به دسته‌ای از گیاهان هستند که می‌توانید آن‌ها را در منزل پرورش دهید. وقتی که اتاق یا فضای زندگی خود را با گیاهان سبز و پرانرژی پر کنید، هر نقطه‌ای از این فضا باعث القای احساسات مثبت و انرژی در شما خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره این گیاهان می‌توانید مقاله گیاهان گلدار، را مطالعه کنید.

شرایط نگهداری گلهای آپارتمانی :

میزان نور مورد نیاز گل‌های آپارتمانی ، نور زیاد است.

چون این گیاهان برای فرایند گل دهی به نور نیاز دارند و در محیط بدون نور دوام نمی‌آورند.

( بهتر است بدانید در میان گیاهان گلدار ، گل اسپاتی فیلوم می‌تواند در نور متوسط هم رشد کند.)

نکته قابل توجه درباره گیاهان گلدار ، فصل گلدهی است.

گل‌های آپارتمانی در یک فصل شروع به گل دادن می‌کنند.

با گذشت زمان و بیرون رفتن گل از فصل گلدهی ، ریزش گلها آغاز می‌شود.

باید دقت کنید که خارج از فصل گلدهی ، گیاه فاقد گل است و فقط برگ دارد.

باید با صبوری و نگهداری خوب به گل کمک کنید تا به فصل گلدهی بعدی خود برسد.

تنها در این صورت است که شاهد گلدهی دوباره گیاه خود خواهید بود.

نکات مهم خرید گیاه گلدار

هنگامی که می‌خواهید برای خرید گیاهان گلدار اقدام نمایید، باید به برخی از نکات توجه کنید. هنگام خرید گیاه گلدار حتماً باید به محل نگهداری آن توجه نمایید. این یعنی با توجه به نوع گیاه و میزان نوری که به آن احتیاج دارد، محل نگهداری آن را مشخص کنید. به غیر از نور باید به دما و رطوبت محیط نیز توجه کنید تا با فضای مد نظر شما با گیاهی که انتخاب کرده‌اید، سازگاری داشته باشد.

کسب اطلاعات کامل گیاه مورد نظر

پیش از خرید گیاهان آپارتمانی گلدار باید اطلاعات کافی در مورد نگهداری آنها کسب کنید. کارشناسان کافه گلدون می‌توانند کمک شایانی به شما کنند تا اطلاعات کاملی در مورد گیاه مورد نظر خود داشته باشید و بدانید که برای نگهداری از آن باید چه شرایطی را در نظر بگیرید. در حالت کلی نگهداری از گیاهان گلدار آسان است و شما فقط باید به آبیاری به موقع و نور خورشید دقت زیادی کنید.

بررسی دقیق گیاه گلدار

نکته دیگری که هنگام خرید گیاه آپارتمانی گلدار باید به آن دقت کنید، بررسی دقیق گیاه است. به نوک برگ‌ها نگاه کنید تا سوختگی نداشته باشد؛ همچنین ساقه گل‌ها و خاک گیاه را نیز با دقت مشاهده نمایید تا در صورت وجود امراض یا آفات از تهیه آن گیاه خودداری کنید‌.

گیاه ریشه پر

نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید گیاه گلدار در نظر بگیرید این است که از فروشنده بخواهید که گیاه ریشه پر به شما بدهد. این‌گونه هنگام تعویض گلدان مشکلی برای گیاه به وجود نمی‌آید و شما می‌توانید پس از خرید، گلدان آن را نیز تعویض کنید.

گیاه پر‌غنچه

گیاهان پر غنچه انتخاب‌های بهتری برای خریداری هستند. در بهترین حالت ممکن برای خرید گیاه گلداری که غنچه‌های آن هنوز نشکفته‌اند یا تعداد کمی از غنچه‌های آن شکفته شده باشد، اقدام نمایید.

خرید بذر و پیاز گیاه

اگر شما به جای خرید گیاه گلدار، قصد خرید بذر گیاه گلدار را دارید، بهتر است که بذر نسل اول تهیه نمایید. اگر قصد خرید پیاز و گیاه گلدار را دارید نیز باید آن را بررسی کنید تا سفت باشد و پوسیدگی در آن دیده نشود. به خاطر بسپارید که شما باید پیازی را انتخاب کنید که برگی از آن بیرون نیامده باشد.

قیمت گیاهان گلدار

در حالت کلی قیمت گیاهان گلدار بستگی به نوع گیاه،‌ اندازه گلدان و ابعاد گیاه، سن گیاه، کیفیت گیاه، شرایط نگهداری و محل خرید گیاه می‌شود. اگر قیمت گیاهان گلدار برای شما مهم است، به فروشگاه اینترنتی کافه گلدون مراجعه نمایید. در مجموعه کافه گلدون، قیمت گیاهان گلدار مانند کالانکوئه، ارکیده، سیکلامن، آنتوریوم، لاله، سنبل و…  بسیار عالی و مقرون به صرفه است.

لازم به ذکر است که شما دوستان گرامی هنگام تحویل گیاه مورد نظر خود، نحوه نگهداری از آن را در یک بروشور دریافت می‌کنید. بسته‌بندی محصولات کافه گلدون آنقدر زیبا هستند که شما دوستان گرامی می‌توانید آن را به همان شکل به عزیزان خود هدیه نیز دهید. با کارشناسان کافه گلدون تماس بگیرید و با آنها مشاوره رایگان پیش از خرید گیاه گلدار داشته باشید.