خدمات دکوراسیون سبز کافه گلدون

طراحی و اجرای گیاهان آپارتمانی، متناسب با فضای شما

وجود گل و گیاه در محیط های عمومی باعث سرزندگی و نشاط و جذب مشتری خواهد شد همچنین گیاهان به دکوراسیون فضا و دلنشین‌تر شدن آن کمک خواهند کرد. اما پیش از انتخاب گل‌و گیاه برای مجموعه‌ی خود باید بدانید که کدام گیاهان مناسب فضای شما هستندتا ماندگاری طولانی‌تری داشته باشند. فروشگاه آنلاین کافه گلدون به عنوان پیشرو در ارائه‌ی خدمات گل و گیاه، درختچه و گیاهان سایز بزرگ را با تنوع بالا و با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد کرد.

جهت مشاهده قیمت گلدان های سایز بزرگ اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت کاتالوگ نمونه پروژه های ما دکمه زیر را فشار دهید.


  جهت مشاوره‌ی دکوراسیون فضای سبز خود، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس | واتساپ: ۰۹۳۹۲۶۸۱۷۶۳ طباطبایی

گیاهان نقش بسزایی در فضاسازی محیط ایفا می کنند و علاوه بر زیبا سازی محیط به فضا هویت میبخشند. اگر قصد استفاده از گیاهان بزرگ در دکوراسیون خود دارید، حتما اندازه محیط و اندازه گیاه را متناسب با هم انتخاب نمایید و به هیچ وجه در فضاهای متوسط و کوچک از گیاهان خیلی بزرگ استفاده نکنید.

شما میتوانید برای انتخاب گیاه متناسب با فضای مدنظرتان از مشاوره آنلاین و حضوری کافه گلدون استفاده کنید.

امروزه با توجه به این که همه ما در زندگی استرس زیادی داریم و بیشتر وقت خود را در محیط های پر استرس مانند دفتر کار و یا در ترافیک و … می گذرانیم، نیاز بیشتری برای بودن در محیط های پر آرامش احساس می کنیم. برای مثال اکثر افراد علاقه دارند.که اگر برای صرف غذا به رستوران و یا کافی شاپ می روند، دکوراسیون آن محیط آرامش بخش باشد تا برای چند ساعت هم که شده از ازدحام و آلودگی و استرس به دور باشند. گیاهان علاوه بر تمام مزایای بصری، تصفیه کننده هوا نیز هستند و قادرند آلودگی های زیادی را از هوای محیط حذف کنند.

تاثیر مثبتی که گل‌ها بر مهمانان هتل‌ها و مشتریان رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها میگذارند، هیچگاه قابل چشم پوشی نیست. تاثیر حضور گل‌ها آنقدر مهم است که از هتل‌های پنج ستاره‌ی لوکس در تهران تا رستوران‌های سطح بالا از گل‌ها برای زیباتر کردن محیط‌شان استفاده می‌کنند. پس از گل‌آرایی محیط خود به هیچ عنوان غافل نشوید.

به یاد داشته باشید که انتخاب گلدان گیاه بسیار حائز اهمیت است و حتما باید سبک آن با سبک دکوراسیون محیط شما مطابقت داشته باشد. جهت انتخاب گیاه و اجرای فضای سبز رستوران، کافی شاپ یا محیط کار خود کافیست با کافه گلدون تماس برقرار کنید.